miercuri, 2 martie 2011

Azi - 2.3.2012

Geografie :O fost nasol ! Nu nu , nu trebuia sa fie asa . Azi trebuia sa fac tot la test ! Da de unde ?=]] ca ma multumesc daca am facut si 3 exercitii corecte ! rawr :-w.Nu mi-a reusit faza cu copiatu . Malinei cred ca i-o mers =]][ MACAR DE MAI LASA OLEACA HARTA AIA ! DA NU, PAC-PAC O VEDE EA REPEDE]

Romana : Bla bla =]] plictisitor . M-o pus sa spun adverbe de loc , timp , mod; m-am balbait da asta e XD.
Matematica : Nimic . Am facut probleme. =][ Ne-o predat :o3
Fizica:Tot la fel :D Nu ne-o predat ca nu o mai ramas timp :>
Engleza : O fost fain . Adica , ca de fiecare data la ora lui.>:) [ Nu uit ca nimeni nu mi-o dat linku pentru concursu ala . :-j ]
Sport : Am ras . Si ma rugam de Kato "sa-mi traga " fisa biografica pt. romana :-w.

O fost perfect azi <3.Aproape
:))

Niciun comentariu: