miercuri, 2 martie 2011

Prietenia.

“Prietenia nu poate exista decât între oameni buni.”.
"Adevarata prietenie este o multumire sufleteasca ce n-o pot intelege oamenii de rand."

Prietenia se masoara doar in amintiri,voie buna,liniste si iubire...prietenia inseamna iubirea suprema, cel mai valoros lucru, cea mai deschisa comunicare...Pot sa spun ca o persoana fara prieteni este o persoana foarte saraca, dar si trista in acelasi timp.
Avem nevoie de prieteni pentru ca suntem oameni si traim alaturi de oameni, nu suntem pustnici care traiesc in fundul padurii. Prieten este si acela care iti da o palma atunci cand ai facut ceea ce nu trebuia dar in acelasi timp  nu iti este prieten acela care nu stie sa primeasca acea palma.

Acum imi pot caracteriza cativa prieteni :
1.Mali :  Nu am prea multe de spus despre ea.Stiu ca pot avea incredere in ea oricand . Ca , ea nu e genu' de persoana sa te faca pe la spate . E cea mai speciala persoana din viata mea ; ea ma intelege , ea ma ajuta.Uneori ma contrazice ; dar ma invata.Am multe de spus despre ea ; si nu m-as plictisi.Dar ramane totu aici <3.Te iubesc :*
2.PS:O iubeeeesc :3. MULT MULT MULT MULT !As spune tot desprea ea dar nu am cuvinte.E o persoana speciala pentru mine <3
3.Kato:Ma intelege tot timpu , ma ajuta la bine si la rau.Niciodata nu o sa-mi pierd increderea fata de ea.O iubesc. 
4.Cine-i ? Cine urmeaza?:> ANA: Mereu cand am avut nevoie de ea , ma ajuta.Am fost prietene foarte bune.Foarte foarte , dar acum , totu-i intunecat .M-a invatat ce inseamna prietenia , iubirea . De aceea ii multumesc. Vei ramane mereu aici <3.Te iubesc. 
5.Cessu:Cu toate ca ne cunoastem de :-? mm. => 2 luni [ aproximativ ] . Ne intelegem foarte bine.Ma intelege , si imi este alaturi . Nu am ajuns sa o cunosc in totalitate . Dar am timp <33 . Te iubesc. 

2 comentarii:

Katu spunea...

Sa va iubitii in continuaree daa? >:D< :X :* <33

Iuliiiii spunea...

Da :">.Data viitoare cand o sa scriu pe blog o sa va pun si pe voi >:D<