miercuri, 2 martie 2011

Vreau sa uit !

Bai ai idee cum e sa simti ca te prabusesti? Sa simti cum cazi intr-o groapa imensa fara sa poti sa schimbi ceva? Sa te ineci in mare, sa stii ca nimanui nu-i va pasa, sa iti doresti sa traiesti si sa nu poti sa te salvezi?Pana mea, simt ca nu imi mai gasesc locul, parca sunt intr-o alta tara, unde nu cunosc limba si nu pot comunica, parca sunt surda, vorbele celor din jur trec de mine fara sa ma atinga. Nu stiu ce sa fac, nu stiu cum sa fac sa uit, sa devin de gheata, sa nu imi mai pese de nimic din ce a fost. Vreau sa uit ca exista EL, sa ma prefac ca a murit ( asta nu inseamna ca imi doresc sa pateasca ceva, mi-ar face mare placere sa stiu ca el e fericit, dar se pare ca si el e trist), sa o iau de la capat avand doar amintiri frumoase de la el pentru ca l-am iubit enorm si nu am stiut sa ne apreciem unul pe altul.

2 comentarii:

Katu spunea...

Exact :| . Vreau si eu programu asta de deletat memoria :-? =)) . :*:*

Iuliiiii spunea...

:">